Καλώς ορίσατε στο dotNETZone.gr - Σύνδεση | Εγγραφή | Βοήθεια
σε

 

Αρχική σελίδα Ιστολόγια Συζητήσεις Εκθέσεις Φωτογραφιών Αρχειοθήκες

last clicked page ( by Newbiest of the newbies)

Îåêßíçóå áðü ôï ìÝëïò trinity. Τελευταία δημοσίευση από το μέλος trinity στις 26-01-2006, 20:58. Υπάρχουν 3 απαντήσεις.
Ταξινόμηση Δημοσιεύσεων: Προηγούμενο Επόμενο
  •  23-01-2006, 18:38 8876

    Geeked [8-|] last clicked page ( by Newbiest of the newbies)

    Γειά σας,

    ασχολούμαι με το .net εδώ και ένα μήνα και είμαι πολύ άσχετη ακόμα και με το web γενικότερα...

    Θέλω να ρωτήσω με ποιό τρόπο μπορώ να κρατήσω -κάπου- την τελευταία σελίδα από όπου ήρθα. Το χρησιμοποιώ σε ένα Response.Redirect.

    Επίσης εκτός από αυτό θέλω να κρατήσω και το σημείο της σελίδας.. δηλαδή όταν ξαναεπιστρέφω στη σελίδα να μη με πηγαίνει στην αρχή της αλλά στο σημείο από όπου έφυγα...(π.χ... 3 scrolls down )

    Ευχαριστώ πολύ!!!


    Smile [:)]
  •  23-01-2006, 18:56 8877 σε απάντηση της 8876

    Απ: last clicked page ( by Newbiest of the newbies)

    • Για την προηγούμενη σελίδα, δοκίμασε το Request.Servervariables("http_referrer"). Δεν είμαι σίγουρος όμως αν το κρατάει μετά από response.redirect.
    • Γαι τη θέση του scroll, ρίξε μια ματιά σε αυτό το άρθρο: Reset the page scroll position after a PostBack

    Χρήστος Γεωργακόπουλος
  •  23-01-2006, 20:12 8882 σε απάντηση της 8876

    Απ: last clicked page ( by Newbiest of the newbies)

     trinity wrote:

    Γειά σας,

    ασχολούμαι με το .net εδώ και ένα μήνα και είμαι πολύ άσχετη ακόμα και με το web γενικότερα...

    Θέλω να ρωτήσω με ποιό τρόπο μπορώ να κρατήσω -κάπου- την τελευταία σελίδα από όπου ήρθα. Το χρησιμοποιώ σε ένα Response.Redirect.

    Επίσης εκτός από αυτό θέλω να κρατήσω και το σημείο της σελίδας.. δηλαδή όταν ξαναεπιστρέφω στη σελίδα να μη με πηγαίνει στην αρχή της αλλά στο σημείο από όπου έφυγα...(π.χ... 3 scrolls down )

    Ευχαριστώ πολύ!!!



    Εγώ το κάνω αυτό με τον εξής τρόπο: